Prosto w prawo Skróty klawiszowe⌘KCtrl KPrzejdź do przepisu, ustawy albo sygnatury/Pole pytania albo wyszukiwania na stronie← →Poprzedni i następny artykuł albo strona listyCKopiuj przypis; z zaznaczonym tekstem cytat z przypisemLKopiuj linkFUkryj albo pokaż spis treści ustawyEscZamknij panel, menu albo okno?Lista skrótów Dla profesjonalistyPro

Art. 154 Kodeks pracy

obowiązujetekst ujednolicony ISAPpotwierdzonebrzmienie od 1.01.2004

Brzmienie na 1.01.2004

Art. 154.
§ 1.Wymiar urlopu wynosi:
1)20 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony krócej niż 10 lat;
2)26 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat.
§ 2.Wymiar urlopu dla pracownika zatrudnionego w niepełnym wymiarze czasu pracy ustala się proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy tego pracownika, biorąc za podstawę wymiar urlopu określony w § 1; niepełny dzień urlopu zaokrągla się w górę do pełnego dnia.
§ 3.Wymiar urlopu w danym roku kalendarzowym, ustalony na podstawie § 1 i 2, nie może przekroczyć wymiaru określonego w § 1.

Na podstawie: Dz.U. 2003 nr 213 poz. 2081 ↗. Brzmienie z historii zmian w serwisie; wiążący jest tekst ogłoszony w Dzienniku Ustaw. Aktualne brzmienie i historia zmian