Prosto w prawo Skróty klawiszowe⌘KCtrl KPrzejdź do przepisu, ustawy albo sygnatury/Pole pytania albo wyszukiwania na stronie← →Poprzedni i następny artykuł albo strona listyCKopiuj przypis; z zaznaczonym tekstem cytat z przypisemLKopiuj linkFUkryj albo pokaż spis treści ustawyEscZamknij panel, menu albo okno?Lista skrótów Dla profesjonalistyPro

Art. 134 Kodeks pracy

dawne brzmienieniepełneniepotwierdzonebrzmienie od 29.11.2002 do 1.01.2004
To nie jest dzisiejsze brzmienie przepisu. Aktualne brzmienie

Brzmienie na 29.11.2002

Art. 134.[brzmienie nieustalone]

Na podstawie: Dz.U. 2002 nr 135 poz. 1146 ↗. Brzmienie z historii zmian w serwisie; wiążący jest tekst ogłoszony w Dzienniku Ustaw. Aktualne brzmienie i historia zmian

Co zmieniło się do dziś

Art. 134. [brzmienie nieustalone]Art. 134. § 1. Jeżeli dobowy wymiar czasu pracy pracownika: 1) wynosi co najmniej 6 godzin – pracownik ma prawo do przerwy w pracy trwającej co najmniej 15 minut; 2) jest dłuższy niż 9 godzin – pracownik ma prawo do dodatkowej przerwy w pracy trwającej co najmniej 15 minut; 3) jest dłuższy niż 16 godzin – pracownik ma prawo do kolejnej przerwy w pracy trwającej co najmniej 15 minut. § 2. Przerwy, o których mowa w § 1, wlicza się do czasu pracy.