Prosto w prawo Dla profesjonalisty

Art. 203 Kodeks pracy

dawne brzmieniez tekstu nowelizacjiniepotwierdzonebrzmienie od 1.01.2002 do 1.12.2018
To nie jest dzisiejsze brzmienie przepisu. Aktualne brzmienie

Brzmienie na 1.01.2002

Art. 203.
§ 1.Młodocianego nie wolno zatrudniać w godzinach nadliczbowych ani w porze nocnej.
§ 1¹.Pora nocna dla młodocianego przypada pomiędzy godzinami 22⁰⁰ a 6⁰⁰. W przypadkach określonych w art. 191 § 5 pora nocna przypada pomiędzy godzinami 20⁰⁰ a 6⁰⁰.
§ 2.Przerwa w pracy młodocianego obejmująca porę nocną powinna trwać nieprzerwanie nie mniej niż 14 godzin.
§ 3.Młodocianemu przysługuje w każdym tygodniu prawo do co najmniej 48 godzin nieprzerwanego odpoczynku, który powinien obejmować niedzielę.

Na podstawie: Dz.U. 2001 nr 128 poz. 1405 ↗. Brzmienie z historii zmian w serwisie; wiążący jest tekst ogłoszony w Dzienniku Ustaw. Aktualne brzmienie i historia zmian

Co zmieniło się do dziś

… godzinami 22⁰⁰ a 6⁰⁰. W przypadkach określonych w art. 191 § 52¹–2³ i § 2⁶ pora nocna przypada pomiędzy godzinami 20⁰⁰ a 6⁰⁰. § 2. Przerwa w …