prosto w prawo Dla profesjonalistów

Art. 146a ustawa o VAT

obowiązuje od 1.01.2017Stan prawny na 5.10.2026·Źródło: ELI / Sejm RP, oficjalny PDF ↗

Aktualne brzmienie

Art. 146a.W okresie od dnia 1 stycznia 2011 r. do dnia 31 grudnia 2018 r., z zastrzeżeniem art. 146f:
1)stawka podatku, o której mowa w art. 41 ust. 1 i 13, art. 109 ust. 2 i art. 110, wynosi 23 %;
2)stawka podatku, o której mowa w art. 41 ust. 2, art. 120 ust. 2 i 3 oraz w tytule załącznika nr 3 do ustawy, wynosi 8 %;
3)stawka zryczałtowanego zwrotu podatku, o której mowa w art. 115 ust. 2, wynosi 7 %;
4)stawka ryczałtu, o której mowa w art. 114 ust. 1, wynosi 4 %.

Tekst ujednolicony ISAP, stan prawny na 5.10.2026, tekst z 20.07.2026. Wiążący jest tekst ogłoszony w Dzienniku Ustaw: oficjalny PDF ↗ · otwórz w wyszukiwarce · kanał Atom · zgłoś błąd

Zapytaj o swoją sytuację

5 wyjaśnień za darmo. Logowanie przez Google albo e-mail, bez hasła i bez karty.

Powiązane przepisy

Orzeczenia i interpretacje (4083)

Powołują ten przepis: 12 orzeczeń sądów powszechnych, SN i TK (SAOS), 667 orzeczeń sądów administracyjnych (NSA i WSA) i 3404 interpretacji indywidualnych (KIS); najnowsze. Sąd Najwyższy tylko do 2016 r.; orzeczenia sądów administracyjnych dochodzą stopniowo, od najnowszych.

Wszystkie (4083) z filtrami według źródła, roku i sądu · szukaj w ich treści

Historia zmian

3 brzmień, obecne od 1.01.2017
od 1.01.2017 do dziśobowiązujetekst ujednolicony ISAPpotwierdzonestały link
Art. 146a. W okresie od dnia 1 stycznia 2011 r. do dnia 31 grudnia 20162018 r., z zastrzeżeniem art. 146f: 1) stawka podatku, o której mowa w …
od 31.12.2013 do 1.01.2017odtworzone z tekstu ujednoliconegoniepotwierdzonestały link
Art. 146a. W okresie od dnia 1 stycznia 2011 r. do dnia 31 grudnia 20132016 r., z zastrzeżeniem art. 146f: 1) stawka podatku, o której mowa w art. 41 ust. 1 i 13, art. 109 ust. 2 i art. 110, wynosi 23 %; 2) stawka podatku, o której mowa w art. 41 ust. 2, art. 120 ust. 2 i 3 oraz w tytule załącznika nr 3 do ustawy, wynosi 8 %; 3) stawka zryczałtowanego zwrotu podatku, o której mowa w art. 115 ust. 2, wynosi 7 %; 4) stawka ryczałtu, o której mowa w art. 114 ust. 1, wynosi 4 %.
od 1.01.2011 do 31.12.2013z tekstu nowelizacjiniepotwierdzonestały link

Odsyła do (10)