prosto w prawo Dla profesjonalistów

Art. 34 pkt 3 Kodeks pracy

obowiązuje od 2.06.1996Stan prawny na 5.10.2026·Źródło: ELI / Sejm RP, oficjalny PDF ↗

Aktualne brzmienie

3)2 tygodnie, jeżeli okres próbny wynosi 3 miesiące.

Tekst ujednolicony ISAP, stan prawny na 5.10.2026, tekst z 18.08.2026. Wiążący jest tekst ogłoszony w Dzienniku Ustaw: oficjalny PDF ↗ · otwórz w wyszukiwarce · kanał Atom · zgłoś błąd

Zapytaj o swoją sytuację

5 wyjaśnień za darmo. Logowanie przez Google albo e-mail, bez hasła i bez karty.

Historia zmian

2 brzmień, obecne od 2.06.1996
od 2.06.1996 do dziśobowiązujetekst ujednolicony ISAPpotwierdzonestały link
Art. 34. § 1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na okres próbny, nie przekraczający 2 tygodni, wynosi: 1) 3 dni robocze. § 2. Okres wypowiedzenia umowy o pracę, zawartej najeżeli okres próbny z pracownikiem na stanowisku kierowniczym lub innym samodzielnym albo na stanowisku związanym z odpowiedzialnością materialną za powierzone mienienie przekracza 2 tygodni; 2) 1 tydzień, wynosijeżeli okres próbny jest dłuższy niż 2 tygodnie; 3) 2 tygodnie, jeżeli okres próbny wynosi 3 miesiące.
od 1.01.1975 do 2.06.1996tekst pierwotny ustawypotwierdzonestały link